Financieel Administratief medewerker.

Jouw contactpersoon

Thièrry Punt, Adviseur Bouw

Financieel Administratief medewerker

  • Rotterdam
  • 2500 - 3500 euro

Functieomschrijving.

Als financieel administratief medewerker ben jij een cruciale schakel binnen onze afdeling Finance & Control (F&C). Deze afdeling is verantwoordelijk voor de financiële en projectadministratie, salarisadministratie, ICT en verzekeringen. Met een team van 8 collega’s werken we samen om de gestelde doelstellingen te behalen en de processen continu te verbeteren.

In jouw rol richt je je voornamelijk op de financiële administratie. Je beheert een gevarieerd takenpakket, waaronder de crediteuren-, debiteuren- en projectadministratie. Je verzorgt niet alleen de administratieve verwerking, maar analyseert ook projectgerelateerde mutaties en signaleert eventuele afwijkingen. Je speelt een actieve rol in het oplossen van problemen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Je rapporteert direct aan de teamleider Finance en onderhoudt dagelijks contact met collega’s, partners en leveranciers.

Je zult ook betrokken zijn bij diverse optimaliseringsprojecten binnen de afdeling, waarbij de focus ligt op het verbeteren en digitaliseren van processen. Momenteel werken we aan het optimaliseren van rapportages, materieelbeheer en urenregistratie. Jouw expertise en ervaring zijn van groot belang voor het succes van deze projecten.

Functie eisen:

Wij zoeken een kandidaat die:

  • Ervaring heeft met financiële en projectadministratie
  • Sterk is in het analyseren van gegevens en het oplossen van afwijkingen
  • Communicatief vaardig is en goed kan samenwerken met diverse partijen
  • Enthousiast is over procesverbetering en digitaliseringsinitiatieven

Functieoverzicht.

Opleidingsniveau

MBO

Aanbod:

Bedrijfsprofiel.

Deze opdrachtgever is een specialist in vastgoedonderhoud in de breedste zin van het woord. Dit kan gaan om groot of planmatig onderhoud, transformatie of mutatieonderhoud. De directe resultaatgerichte manier van werken is kenmerkend voor de cultuur van de organisatie maar gaat zeker ook gepaard met een gezonde dosis gezelligheid en collegialiteit. Zo wordt er regelmatig samen gesport en wordt dit bekostigd door de werkgever. Met deze speerpunten willen zij in de randstad komend jaar ruim € 70 miljoen aan projecten realiseren. Wil jij onderhouden, transformeren, herontwikkelen en nog veel meer betrekking tot vastgoed dan zit je hier goed!

Direct solliciteren

Solliciteer op deze functie.

Jouw contactpersoon

Thièrry Punt

Adviseur Bouw
tel: 06 – 39 51 50 12

Jouw voordelen

Voordelen van solliciteren via Eminent.

Jezelf ontwikkelen

Zelfstandige functie in een gezond bedrijf waarin voldoende ruimte wordt geboden om je vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen

Prima salaris

Een prima salaris in overeenstemming met het niveau van de functie, ervaring en kwaliteiten

Arbeidsvoorwaarden

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Meer vacatures

Gerelateerde vacatures.

Match CV

Carriére advies

Wie ben jij? Wat past bij jou? Bij welk (type) bedrijf en in welke functie kom jij het beste tot je recht? En hoe kunnen de stappen in jouw loopbaan eruit zien? Daar denken wij graag over mee en geven jou daarin advies! Laat geheel vrijblijvend je gegevens achter zodat we meer over jou te weten komen en we samen met jou aan de slag kunnen gaan in het waarmaken van jouw ambities!

Laat onze adviseurs en onze data het werk doen door hieronder je CV te matchen of je LinkedIn-profiel te delen. Liever direct persoonlijk contact? Neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Droombaan gevonden

Jouw droombaan wacht op je!

Dankzij ons uitgebreide netwerk binnen de techniek, vinden we altijd de ideale baan voor jou.

*95% van onze kandidaten heeft binnen een maand een nieuwe baan.