Gebiedsbeheerder.

Jouw contactpersoon

Sander Mammen, Salesmanager Overheid

Gebiedsbeheerder

  • Zoetermeer
  • Reageren kan tot: 27-08-2024

Functieomschrijving.

Als gebiedsbeheerder werk je samen in een team met de assetbeheerder (toezichthouder) en contractmanager. De assetbeheerder houdt toezicht op de technische werkzaamheden van de aannemer in de wijk. Jij als gebiedsbeheerder zorgt voor de verbinding met bewoners, collega’s van verschillende afdelingen en stakeholders in de wijk. Je verzorgt dus het sociale aspect in een betreffende wijk. Je bent in staat snel en adequaat in te spelen op de vragen in de wijk. Weet wat er gaande is bij de gebruikers van de openbare ruimte en speelt hier snel en adequaat op in. Burgerinitiatieven weet je op waarde te schatten, te faciliteren en te realiseren met het team. Kleine projecten kan je zelf realiseren met het budget waarvoor je verantwoordelijk bent. Soms zal je buiten de gebruikelijke werktijden aanwezig zijn bij een burgerinitiatieven, bewonersavonden of een opening met een wethouder. Dit zijn je taken: beheren en controleren van adoptiegroen; burger initiatieven beoordelen en afstemmen met assetbeheerder. Na afstemming en akkoord participatie opstarten en uitvoeren van het burger initiatief; bijdragen aan het project schoon is gewoon; realiseren van kleine projecten in de wijk; onderhouden van interne (zoals de wijkregisseur) en externe contacten (zoals wijkagenten, jongerenwerkers, woningcorporaties) in de wijk; betrokken bij wijkschouwen; betrokken bij wijkteam overleggen; Geen dag is hetzelfde! Je hebt veel vrijheid hoe je de functie dagelijks invult! Belangrijk is om het resultaat te behalen.

Functie eisen:

  • Aantoonbaar mbo+/hbo werk- en denkniveau
  • Positieve instelling waarmee je anderen weet mee nemen in de ideeën.
  • Je hebt een helicopterview om verschillende zaken in kaart te brengen en structuur te kunnen aanbrengen.

Functieoverzicht.

Opleidingsniveau

MBO

Aanbod:

Bedrijfsprofiel.

Onze opdrachtgever is een organisatie die zich richt op het leveren van diverse diensten en faciliteiten aan inwoners en bedrijven in een bruisende stad in Zuid-Holland. Met een focus op het creëren van een prettige leefomgeving en het stimuleren van economische groei, werkt onze opdrachtgever aan het verbeteren van de levenskwaliteit van haar inwoners. Door middel van innovatieve projecten en duurzame initiatieven draagt onze opdrachtgever bij aan een gezonde en welvarende gemeenschap. Met een professioneel team van medewerkers en een sterke visie op de toekomst, blijft onze opdrachtgever zich inzetten voor een dynamische en aantrekkelijke stad.

Let op: reageren kan tot 27-08-2024

Solliciteer op deze functie.

Jouw contactpersoon

Sander Mammen

Salesmanager Overheid
tel: 06 – 43 55 48 14

Jouw voordelen

Voordelen van solliciteren via Eminent.

Jezelf ontwikkelen

Zelfstandige functie in een gezond bedrijf waarin voldoende ruimte wordt geboden om je vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen

Prima salaris

Een prima salaris in overeenstemming met het niveau van de functie, ervaring en kwaliteiten

Arbeidsvoorwaarden

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Meer vacatures

Gerelateerde vacatures.

Match CV

Carriére advies

Wie ben jij? Wat past bij jou? Bij welk (type) bedrijf en in welke functie kom jij het beste tot je recht? En hoe kunnen de stappen in jouw loopbaan eruit zien? Daar denken wij graag over mee en geven jou daarin advies! Laat geheel vrijblijvend je gegevens achter zodat we meer over jou te weten komen en we samen met jou aan de slag kunnen gaan in het waarmaken van jouw ambities!

Laat onze adviseurs en onze data het werk doen door hieronder je CV te matchen of je LinkedIn-profiel te delen. Liever direct persoonlijk contact? Neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Droombaan gevonden

Jouw droombaan wacht op je!

Dankzij ons uitgebreide netwerk binnen de techniek, vinden we altijd de ideale baan voor jou.

*95% van onze kandidaten heeft binnen een maand een nieuwe baan.