Als 1e lijn Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers van onze ICT-systemen. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, oplossen en afhandelen van incidenten, vragen en verzoeken die binnenkomen via de telefoon, e-mail en ons Self-Service Portal. Je biedt ondersteuning op gebied van hard- en software en autoriseert toegang tot informatie en applicaties. Daarnaast werk je nauw samen met je collega’s van de Servicedesk (1e lijn), Werkplekbeheer (2e lijn) en Systeembeheer (3e lijn) om de beste service te verlenen aan onze eindgebruikers. De eindgebruikers zijn uiteenlopend van strategisch tot operationele medewerkers. Je draagt bij aan het verbeteren van de werkprocessen, kwaliteit en dienstverlening van de ICT Servicedesk.
© 2023 Eminent. Copyright © 2022 Eminent Groep B.V. | Op onze dienstverlening zijn onze Algemene Voorwaarden en ons privacyreglement van toepassing.