Als ervaren Skilled Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheer van de Microsoft 365 tenant, zowel intern als voor aangesloten klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor IT-vraagstukken binnen de organisatie en voor klanten die worden gehost in onze datacenters. Je neemt meldingen aan, registreert en handelt deze af via telefoon, e-mail en ticketsystemen. Daarnaast analyseer en los je technische problemen op het gebied van hardware, software en netwerken op. Complexere incidenten escaleren naar de tweedelijns en je bewaakt de voortgang. Je signaleert proactief terugkerende problemen en draagt verbetervoorstellen aan. Documentatie van oplossingen en procedures in de kennisbank behoort ook tot je taken, evenals het ondersteunen van eindgebruikers bij het gebruik van verschillende applicaties en systemen. Verder voer je gebruikersbeheer uit, installeer en configureer je laptops en monitor je dagelijks de systemen via Zabbix en PRTG.
© 2023 Eminent. Copyright © 2022 Eminent Groep B.V. | Op onze dienstverlening zijn onze Algemene Voorwaarden en ons privacyreglement van toepassing.