Als Technical Support Coördinator maak je onderdeel uit van het Research & Development team binnen de organisatie. Dit team ontwikkelt de nieuwste technieken voor het deurenassortiment van het bedrijf, zodat ze kunnen blijven excelleren als één van de meest innovatieve bedrijven in de branche. Binnen het team bied jij brede technische ondersteuning aan en fungeer je als vraagbaak, adviseur en coördinator. Werkzaamheden die hierbij komen kijken, bestaan o.a. uit het:
- Coördineren en leveren van support bij het invoeren van offertes en orders;
- Aanvullen van offertes met maatwerk specificaties;
- Ondersteunen bij en waarborgen van kwaliteit of klacht gerelateerde vragen;
- Adviseren over technische specificaties aan de commerciële, operationele en ondersteunende afdelingen;
- Aandragen van oplossingen bij uitvoeringsproblemen in de productiefase;
- Toetsen op assortimentscriteria, productie- en inkoopmogelijkheden;
- Testen van nieuwe ontwikkelingen;
- Vastleggen en documenteren van ontwikkelde producten en processen.
Bovendien zijn er vele mogelijkheden om jouw rol op termijn uit te breiden. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan het begeleiden van projecten, het opleiden van nieuwe collega’s, het opstellen van kwaliteitsrichtlijnen en het doorvoeren van procesverbeteringen.