In de functie van projectcoördinator ga jij voor deze aannemer alle service- en renovatieprojecten coördineren. Dit doe je voor één van de woningcorporaties waar ze voor werken.
Van kleine reparatieverzoeken tot complete renovaties, jij pakt ze beide op! Zodra de melding telefonisch of per mail binnen komt ga jij aan de slag. Je weet de urgentie te bepalen waarna je de meest efficiënte werkmethode gaat opzetten. Hiervoor plan jij de vaklieden en eventuele onderaannemers in. Vervolgens ga je aan de slag met de inkoop van de juiste (hoeveelheden) materiaal en materieel. De bewoner breng je vervolgens op de hoogte omtrent de datum en de te verrichte werkzaamheden. Tijdens dit proces blijf je continu in de leiding en schakel je veel met de vaklieden, onderaannemers, leveranciers en opdrachtgever. Uiteraard check jij de tevredenheid nadat de werkzaamheden zijn verricht en verzorg je de financiële afwikkeling richting de wooncorporatie.
De dynamiek zit hem in het feit dat je processen van A tot Z oppakt en daarin ook de verantwoording neemt. Daarnaast kan het gaan om een lekkende ketel tot aan de volledige mutatie van een huurwoning. Tot slot loopt jouw planning altijd anders dan gedacht. Ad-hoc schakelen is dus dagelijkse kost.
De ideale kandidaat heeft een bouwkundige achtergrond, verkregen door opleiding op minimaal mts niveau of door praktijkervaring als bijvoorbeeld timmerman of voorman. Goed kunnen plannen en organiseren is jou dan ook niet vreemd en ook communicatief ben je erg sterk. Tot slot wil je graag aan de bak, van maandag tot vrijdag voor 40 uur.
Graag vertel ik je meer over deze toffe functie dus reageer snel!