Voor een bestaand project zijn we op zoek naar een nieuwe collega die telefonisch contact onderhoudt met de klanten. Als Customer Support Employee help je bestaande en nieuwe klanten, adviseer en draag je zorg voor een optimale klantbeleving. Je bent verantwoordelijk voor het maken van afspraken tussen de klanten en de Engineers.
Je gaat service- en klantgericht te werk en bent in staat om telkens de klanten weer tevreden te maken met jouw oplossing. Je collega’s verrichten de installaties, maar jij draagt zorg voor het contact met de klant en het maken van de afspraak!
Bij de opdrachtgever zijn ze altijd op zoek naar medewerkers met de juiste attitude, motivatie en gedrevenheid. Ze geven jou als Customer Support Employee de juiste intensieve training en coaching. Een klantgerichte houding is uiteraard wel een must.
Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Jij plant alle binnenkomende orders binnen de juiste systemen
- Daarbij sta je in constant contact met de afdeling planning zodat we de juiste capaciteit hebben voor het afhandelen van de order
- Samen met de afdeling planning zorg je ook voor de optimalisatie van alle te plannen afspraken
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling zodat niet alleen de klant, maar ook je collega’s weten wat zij nog moeten doen voor de daadwerkelijke afhandeling van de opdracht