Vind jij het leuk om sociaal bezig te zijn en daarbij jouw bouwkundige kennis te combineren? Bij deze opdrachtgever zit je aan het juiste adres! Als werkorganisator hou je van plannen, ondernemen en wil je graag je klanten helpen. Zij tevreden, jij tevreden.
Als Planner Service & Onderhoud maak je deel uit van een team van vier collega’s en ben je verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van storingsmeldingen. Dit doe je via e-mail of telefoon. Nadat je de melding hebt ontvangen, vraag je de klant om meer informatie om de situatie goed te kunnen inschatten. Hierdoor kun je de melding op de juiste manier prioriteren. Vervolgens verwerk je alle informatie netjes en nauwkeurig in het systeem en plan je de monteurs en onderaannemers zo efficiënt mogelijk in om de storing te verhelpen. Wanneer de monteur de storing heeft opgelost, neemt deze contact met jou op en sluit je de melding correct af. Wil je jouw organisatie talent combineren met je bouwkundige affiniteit? Solliciteer en ik spreek je snel!