Als serviceplanner ben je verantwoordelijk voor het verwerken van storingsmeldingen tot een opdracht voor de onderhoudsmonteurs, servicemonteurs, servicetechnici en/of onderaannemers. Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief inplannen van service- en onderhoudswerkzaamheden. Om deze functie goed uit te voeren is het van belang dat je stressbestendig bent, helder en goed kan communiceren, zowel intern als extern. Je krijgt een kick van het schakelen tussen verschillende taken tegelijkertijd en je houdt je hoofd koel tijdens hectische situaties. Bovendien ben je goed in plannen en organiseren. De kerntaken van deze functie bestaan uit het verzorgen van telefonische (technische) ondersteuning, klachtafhandeling, het inplannen van service- en onderhoudswerkzaamheden, het aanmaken en verstrekken van opdracht-/werkbonnen, het bijhouden van het planningsoverzicht, het bijhouden van onderhoudsadministraties, het eventueel inboeken en bestellen van materialen, materieel, werkzaamheden en onderaannemers in het systeem en het zorgdragen voor de financiële afhandeling. Daarnaast is het belangrijk dat je de richtlijnen, werkinstructies en procedures die betrekking hebben op kwaliteitszorgsystemen en het bedrijfsreglement naleeft. Tot slot leg je verantwoording af aan de coördinator service en onderhoud/hoofd service en onderhoud.
© 2023 Eminent. Copyright © 2022 Eminent Groep B.V. | Op onze dienstverlening zijn onze Algemene Voorwaarden en ons privacyreglement van toepassing.