Als Quality & Support medewerker bied jij ondersteuning aan de monteurs in het veld. Jij behandelt de eerstelijns tickets en beantwoordt technische vragen via de telefoon en per mail. Verder zorg jij ervoor dat de monteurs met goedwerkende apparatuur op weg kunnen. Als Quality & Support medewerker ben jij in staat om oplossingsgericht te werken. Zo probeer jij altijd de uitdagingen en vragen van collega’s op te lossen door een passend advies te verlenen. Daarnaast ondersteun je jouw collega’s in het veld bij kwaliteitsvraagstukken. Jij werkt zelfstandig in verschillende ochtend- of middagdiensten en een keer in de zoveel tijd werk jij op zaterdag.
Twijfel jij nog of jij wel voldoende technische kennis hebt binnen de telecom? Wees gerust en reageer alsnog! We zijn altijd op zoek naar medewerkers met de juiste attitude, motivatie en gedrevenheid. We geven jou als Quality & Support Medewerker de juiste intensieve training en coaching. Affiniteit met techniek en een klantgerichte houding is uiteraard wel een must.
Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Jij overziet de monteurs- support lijn;
- Jij zorgt ervoor dat de monteurs goed voorbereid op pad gaan;
- Als de monteurs vragen hebben, ondersteun jij ze bij het zoeken naar een oplossing;
- Jij ondersteunt de monteurs bij het behalen van de kwaliteitstargets die door de klant gesteld worden.